Troligen (som det ser ut just nu)
NotRyan Medlem 18 Augusti 2025 #12 Då har vi i skrivande stund följande anmälda: Kommer: NotRyan HansO Tomas E Kricka Sir Karlsson +1 plover AABack2ARN Kanske: Rickard_O Taggen storbokstav
Då har vi i skrivande stund följande anmälda: Kommer: NotRyan HansO Tomas E Kricka Sir Karlsson +1 plover AABack2ARN Kanske: Rickard_O Taggen storbokstav
Tonton Medlem 18 Augusti 2025 #13 Ett kanske på mig också! Verkar som jag är i Stockholm nästa lördag.
Rickard_O Medlem 18 Augusti 2025 #14 Blir tvungen att sätta ett definitivt nej, blev klart med att jag måste gå på en middag på lördagkväll och inte en lunch som jag hade hoppats på!
Blir tvungen att sätta ett definitivt nej, blev klart med att jag måste gå på en middag på lördagkväll och inte en lunch som jag hade hoppats på!
NotRyan Medlem Lördag kl 13:33 #16 Vi ser ut att bli ett bra gäng, men fler är givetvis välkomna: Kommer: NotRyan HansO Tomas E Kricka Sir Karlsson +1 plover AABack2ARN John Doe wayfarer Kanske: Taggen storbokstav Tonton
Vi ser ut att bli ett bra gäng, men fler är givetvis välkomna: Kommer: NotRyan HansO Tomas E Kricka Sir Karlsson +1 plover AABack2ARN John Doe wayfarer Kanske: Taggen storbokstav Tonton
P plover Medlem Måndag kl 06:51 #20 Härligt att träffa BC deltagare i lördags efter måånga år på forumet, tacksam för alla tips och råd jag fått genom åren
Härligt att träffa BC deltagare i lördags efter måånga år på forumet, tacksam för alla tips och råd jag fått genom åren