Om några är kvar runt 19:30-20:00 så kan jag komma förbi en sväng. Jag hör mig för i tråden innan.
DanielKif Medlem 17 Oktober 2018 #11 Om några är kvar runt 19:30-20:00 så kan jag komma förbi en sväng. Jag hör mig för i tråden innan.
palmen Moderator 17 Oktober 2018 #12 FÅr ändra mig till kanske, kommer toillbaka till Stockholm vid 18:30 tiden så får se i vilken form jag är i då och om jag orkar ta mig förbi.
FÅr ändra mig till kanske, kommer toillbaka till Stockholm vid 18:30 tiden så får se i vilken form jag är i då och om jag orkar ta mig förbi.
NotRyan Medlem 18 Oktober 2018 #13 Som AABack2ARN skrev, det är många kanske, och jag hoppas ju att så många som möjligt av er kan dyka upp. Alla är hjärtligt välkomna och det vore trevligt om @Gräshoppa som ny kan komma förbi, @IT-snubben och @Elizavéta som var nya förra gången är givetvis välkomna tillbaka. @STO-ARN har också många bra inspel. I övrigt saknar jag @Berglund @agehall @Tommy @Susanne @IPC_Mataveri @fcx @Jan Petterson @telelina @011430121 @SeaPlanePilot @marshall @Pingu @vega och alla övriga i listan nedan. Kommer: NotRyan Andreas Ekman Kanske: storbokstav GOTATH palmen Dr. Miles Gräshoppa rvarttinen Jonas C AABack2ARN DanielKif
Som AABack2ARN skrev, det är många kanske, och jag hoppas ju att så många som möjligt av er kan dyka upp. Alla är hjärtligt välkomna och det vore trevligt om @Gräshoppa som ny kan komma förbi, @IT-snubben och @Elizavéta som var nya förra gången är givetvis välkomna tillbaka. @STO-ARN har också många bra inspel. I övrigt saknar jag @Berglund @agehall @Tommy @Susanne @IPC_Mataveri @fcx @Jan Petterson @telelina @011430121 @SeaPlanePilot @marshall @Pingu @vega och alla övriga i listan nedan. Kommer: NotRyan Andreas Ekman Kanske: storbokstav GOTATH palmen Dr. Miles Gräshoppa rvarttinen Jonas C AABack2ARN DanielKif
011430121 Medlem 18 Oktober 2018 #14 NotRyan skrev: Som AABack2ARN skrev, det är många kanske,]@011430121[/ Klicka för att utvidga... Jag är ledsen, är på resa denna helg. Till dig som går på BC träffen på lördag, jag kan garantera två saker, du får en trevlig em/kväll och god mat på Made In Sweden.
NotRyan skrev: Som AABack2ARN skrev, det är många kanske,]@011430121[/ Klicka för att utvidga... Jag är ledsen, är på resa denna helg. Till dig som går på BC träffen på lördag, jag kan garantera två saker, du får en trevlig em/kväll och god mat på Made In Sweden.
Vojago Medlem 18 Oktober 2018 #15 Låter trevligt. Hade gärna kommit men sitter på flyg till Wien då .
AABack2ARN Medlem 18 Oktober 2018 #17 Jag inser nu att min planering inte kommer hålla för helgen så det blir dessvärre ett "kommer inte"
Jonas C Medlem 18 Oktober 2018 #19 fcx skrev: En elak bacill gör att det blir ett "kommer inte". Klicka för att utvidga... Synd
GOTATH Medlem 19 Oktober 2018 #20 Kommer. Mat och trevligt sällskap är aldrig fel en lördag Blir nog lite för-öl på Ica Folkungagatan då man ändå är på söder
Kommer. Mat och trevligt sällskap är aldrig fel en lördag Blir nog lite för-öl på Ica Folkungagatan då man ändå är på söder