Kommer - efter kl. 17 nån gång..
simon_says91 Medlem 20 Augusti 2016 #72 Kricka skrev: Kommer - efter kl. 17 nån gång.. Klicka för att utvidga... Är du kvar vid 19 tiden? Har lite frågor till dig!
Kricka skrev: Kommer - efter kl. 17 nån gång.. Klicka för att utvidga... Är du kvar vid 19 tiden? Har lite frågor till dig!
ESSA Medlem 20 Augusti 2016 #73 Ändrar mitt kanske till kommer inte. Tyvärr. Hade varit mycket trevligare än att fajtas med mina fat, glasyrhinkar och en tom ugn som måste fyllas ikväll. Är med er i tanken! Skål på er!
Ändrar mitt kanske till kommer inte. Tyvärr. Hade varit mycket trevligare än att fajtas med mina fat, glasyrhinkar och en tom ugn som måste fyllas ikväll. Är med er i tanken! Skål på er!
SFC Medlem 20 Augusti 2016 #74 Alltför länge sen jag kunde vara med på en träff nu! Skickar iaf en OS-skål från ett regnigt Rio de Janeiro!
Alltför länge sen jag kunde vara med på en träff nu! Skickar iaf en OS-skål från ett regnigt Rio de Janeiro!
Henrik_B Medlem 20 Augusti 2016 #75 Vad är det som händer med BC? Fick stänga Storstad redan kl 21:15!
Kricka Medlem 20 Augusti 2016 #76 Kanske någon som stänger en bar på Kungsholmen senare ikväll ? Själv tar jag en tidig kväll..
Buffy Medlem 20 Augusti 2016 #77 Kricka skrev: Kanske någon som stänger en bar på Kungsholmen senare ikväll ? Själv tar jag en tidig kväll.. Klicka för att utvidga... Vilken?
Kricka skrev: Kanske någon som stänger en bar på Kungsholmen senare ikväll ? Själv tar jag en tidig kväll.. Klicka för att utvidga... Vilken?
NotRyan Medlem 20 Augusti 2016 #78 Tack alla närvarande för en jättetrevlig kväll, stort tack till @bnr också för att du ordnat det så bra... Nästa träff ligger redan uppe i forumet, vi ses där om inte före... Inofficiell BusinessClass.se Stockholmsträff onsdagen den 21 september 2016 kl. 18.00 -- | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
Tack alla närvarande för en jättetrevlig kväll, stort tack till @bnr också för att du ordnat det så bra... Nästa träff ligger redan uppe i forumet, vi ses där om inte före... Inofficiell BusinessClass.se Stockholmsträff onsdagen den 21 september 2016 kl. 18.00 -- | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
simon_says91 Medlem 21 Augusti 2016 #79 Buffy skrev: Vilken? Klicka för att utvidga... Restaurang AG. Jag tror @bnr är kvar där än men resten har lämnat!
Buffy skrev: Vilken? Klicka för att utvidga... Restaurang AG. Jag tror @bnr är kvar där än men resten har lämnat!