Senaste nytt

Inofficiell BusinessClass.se Stockholmsträff lördagen den 19 februari 2022 kl. 16.00 --

NotRyan

Medlem
Datum: Lördag den 19 februari 2022, kl. 16.00 och framåt
Plats: Made in Sweden, Folkungagatan 102, 116 30 STOCKHOLM
Google maps: Folkungagatan 102, 116 30 STOCKHOLM

Välkomna till årets första fysiska Stockholmsträff.

Restriktionerna lyfts och dags att återgå till fysiska träffar igen. Jag hoppas att just du kan närvara

Om du får förhinder och inte kan komma så är ju det helt okay, och skriv då gärna en rad om du redan har anmält dig så är det lättare att planera.

Välkommen allihopa, om du inte har varit på någon träff innan så är du också naturligtvis hjärtligt välkommen. Vi gillar både nya och gamla vänner :)


Kommer:

NotRyan
Berglund

Kanske:
 

GOTBound

Medlem
Åker du inte ombokningsbart? ;)
Det är returen till ett positioneringssflyg för en sportlovsresa från ARN med AY som aldrig blev av, läs framflyttad pga. inställda flyg och biljetten är GO Smart betald med alldeles för många poäng så sunken cost är hög redan utan fare difference ;)

Utresan dock är Plus så den är redan ombokad till fredagen 18 istället för 11:e … en vecka i Stockholm under februari hade varit för långt @Rickard_O

När jag bokade dessa i höstas var det tryck på GOT-ARN/ARN-GOT pga. Göteborgsportlovet.

Surt att missa träffen då jag hade väldigt trevligt i december då jag träffade er för första gången.
 
Toppen