Jag närmar mig också.
Henrik_B Medlem 18 Oktober 2014 #42 Tack för ikväll vänner, alltid lika trevligt, lycka till i Barca, Malta och i bastun mm. På återseende!
Tack för ikväll vänner, alltid lika trevligt, lycka till i Barca, Malta och i bastun mm. På återseende!
M mry Medlem 19 Oktober 2014 #44 Tack för igår. Jag och @Ulla har checkat in på Radisson st Julians här på malta nu och vi fick en av de stora sviterna här med...
Tack för igår. Jag och @Ulla har checkat in på Radisson st Julians här på malta nu och vi fick en av de stora sviterna här med...
NotRyan Medlem 19 Oktober 2014 #45 Tack alla för en jättetrevlig kväll igår, särskilt roligt att @ESSA dök upp. Alla lyckönskningar till henne och till alla andra förstås!!! Mvh /NotRyan
Tack alla för en jättetrevlig kväll igår, särskilt roligt att @ESSA dök upp. Alla lyckönskningar till henne och till alla andra förstås!!! Mvh /NotRyan
Dr. Miles Expert 19 Oktober 2014 #46 Tack för igår. Lika trevligt som vanligt. Jag lär inte kunna delta nästa månads träff och frågan är om det blir någon träff i december.
Tack för igår. Lika trevligt som vanligt. Jag lär inte kunna delta nästa månads träff och frågan är om det blir någon träff i december.
rvarttinen Medlem 19 Oktober 2014 #47 Tack till alla som var på plats - hann träffa några i alla fall så där i början. Stannar längre nästa gång, då det förhoppningsvis inte ska vara en kalenderkrock som det nu blev igår... kul att få träffa @ESSA!
Tack till alla som var på plats - hann träffa några i alla fall så där i början. Stannar längre nästa gång, då det förhoppningsvis inte ska vara en kalenderkrock som det nu blev igår... kul att få träffa @ESSA!
rvarttinen Medlem 19 Oktober 2014 #48 Dr. Miles skrev: ... ... frågan är om det blir någon träff i december. Klicka för att utvidga... Jo, i Hamburg!? Den 6:e december...
Dr. Miles skrev: ... ... frågan är om det blir någon träff i december. Klicka för att utvidga... Jo, i Hamburg!? Den 6:e december...
ESSA Medlem 19 Oktober 2014 #49 Stort tack för igår! Så kul att äntligen ha möjlighet att joina. Hoppas det inte dröjer länge till nästa gång.
Stort tack för igår! Så kul att äntligen ha möjlighet att joina. Hoppas det inte dröjer länge till nästa gång.
telelina Medlem 19 Oktober 2014 #50 ESSA skrev: Stort tack för igår! Så kul att äntligen ha möjlighet att joina. Hoppas det inte dröjer länge till nästa gång. Klicka för att utvidga... Det var jättekul att du kom! Tack för avokadotipset. Tack alla för en trevlig kväll som vanligt!
ESSA skrev: Stort tack för igår! Så kul att äntligen ha möjlighet att joina. Hoppas det inte dröjer länge till nästa gång. Klicka för att utvidga... Det var jättekul att du kom! Tack för avokadotipset. Tack alla för en trevlig kväll som vanligt!