Lägg till ett "Kanske" på mig. Lite ändrade planer för dagen så det har uppstått en möjlighet...
T taxvalp Medlem 17 Juni 2016 #61 Lägg till ett "Kanske" på mig. Lite ändrade planer för dagen så det har uppstått en möjlighet...
bnr Medlem 17 Juni 2016 #62 Kommer: Brandten bnr Jonas C fcx Flood simon_says91 David nota bene NotRyan telelina IPC_Mataveri + 1 doc sembl Kanske: ESSA JohnnyWilde Gustav Jonsson nollbit Buffy taxvalp
Kommer: Brandten bnr Jonas C fcx Flood simon_says91 David nota bene NotRyan telelina IPC_Mataveri + 1 doc sembl Kanske: ESSA JohnnyWilde Gustav Jonsson nollbit Buffy taxvalp
Brandten Medlem 18 Juni 2016 #65 ETA 31 min Jag är på väg till 41 Odengatan, Stockholm, ETA: 16:28. Öppna för att svara eller följa åktur. My Drive Last edited: 18 Juni 2016
ETA 31 min Jag är på väg till 41 Odengatan, Stockholm, ETA: 16:28. Öppna för att svara eller följa åktur. My Drive
bnr Medlem 18 Juni 2016 #66 Brandten skrev: ETA 31 min Jag är på väg till 41 Odengatan, Stockholm, ETA: 16:23. Öppna för att svara eller följa åktur. My Drive Klicka för att utvidga... Bil(?!)
Brandten skrev: ETA 31 min Jag är på väg till 41 Odengatan, Stockholm, ETA: 16:23. Öppna för att svara eller följa åktur. My Drive Klicka för att utvidga... Bil(?!)
Brandten Medlem 18 Juni 2016 #69 Om ni har slut på samtalsämnen så får ni gärna kika på en roligare rutt hem HND-ARN via XXX-XXX den 23/6. Vill dock flyga ANA men kan tänka mig kortare 7h leg innan resan mot Europa. Tallinn stänger 17 så än finns tid att ändra.
Om ni har slut på samtalsämnen så får ni gärna kika på en roligare rutt hem HND-ARN via XXX-XXX den 23/6. Vill dock flyga ANA men kan tänka mig kortare 7h leg innan resan mot Europa. Tallinn stänger 17 så än finns tid att ändra.
T taxvalp Medlem 18 Juni 2016 #70 Har just lämnat fashionabla Ibis Styles Järva (Accor-run, fråga inte...) och styr kosan mot Odenplan.
Har just lämnat fashionabla Ibis Styles Järva (Accor-run, fråga inte...) och styr kosan mot Odenplan.