Kan inte komma till denna träff då jag jobbar den helgen ... i Kalmar.
rvarttinen Medlem 11 Augusti 2018 #11 Kan inte komma till denna träff då jag jobbar den helgen ... i Kalmar.
B Brandforce Medlem 11 Augusti 2018 #12 Hade varit en nice premiär, men är på en annan sorts get-together/reunion (i Prag) då.
Tonton Medlem 12 Augusti 2018 #14 Kanske - Landar från London strax efter lunch. Beror på hur seg jag känner mig !
S storbokstav Medlem 12 Augusti 2018 #15 Jag kan tyvärr inte komma denna gång (heller), siktar på att dyka in på nästa (och näst- nästa) Stockholmsträff.
Jag kan tyvärr inte komma denna gång (heller), siktar på att dyka in på nästa (och näst- nästa) Stockholmsträff.
palmen Moderator 17 Augusti 2018 #18 Uppdaterar mig själv till ett Troligt kommer. Borde vara hemma imorgon i tid för att hinna med detta.
Uppdaterar mig själv till ett Troligt kommer. Borde vara hemma imorgon i tid för att hinna med detta.
Ricci Medlem 17 Augusti 2018 #20 Kommer tyvärr inte. Jag ville till Stockholm frun ville till London - Så det blev London för husfridens skull...
Kommer tyvärr inte. Jag ville till Stockholm frun ville till London - Så det blev London för husfridens skull...