Rickard_O
Medlem
Bra priser på Radisson ute på Arlanda just nu, men tycker du ska boka in dig på Hilton i Slussen istället så du inte smiter hem för tidigt som du har tendens av att göra!Kanske!
Bra priser på Radisson ute på Arlanda just nu, men tycker du ska boka in dig på Hilton i Slussen istället så du inte smiter hem för tidigt som du har tendens av att göra!Kanske!
Tja, troligtvis denna gången ocksåBra priser på Radisson ute på Arlanda just nu, men tycker du ska boka in dig på Hilton i Slussen istället så du inte smiter hem för tidigt som du har tendens av att göra!
Dock uppgraderar jag från Kanske till Kommer.Tja, troligtvis denna gången också![]()
Det finns "starka drycker" som fixar lättare förkylningar...Ni får sätta kanske på mig, varit sjuk i veckan med lättare förkylning så allt beror på dagsformen imorgon om jag är frisk eller ej.
Ja, jag ska utforska de nu och se om det hjälper.Det finns "starka drycker" som fixar lättare förkylningar...![]()
Det finns "starka drycker" som fixar lättare förkylningar...![]()
Av allt som inte hjälper mot förkylning är konjak det bästa.Ja, jag ska utforska de nu och se om det hjälper.