Senaste nytt

Inofficiell BusinessClass.se Stockholmsträff lördagen den 14 juni kl. 16.00

Jacob vann tävling på 20 sekunder. Väskan kommer från Skiathos flygplats & någon timme senare kom en dam & hämtade den samt tackade för att vi vaktat den. :)

Fasen, jag som trodde att jag vann ;).

Nästa gång stannar jag längre så jag hinner prata med alla som jag inte pratat med förut!

Hur går det nu med planerandet för träffen den 24/7?

Som det ser ut i kalendern har jag och Ulla på något konstigt sätt och av någon outgrundlig anledning en hotelbokning på Royal viking den natten, då vi av någon konstig anledning flugit till Stockholm då..

Last edited:
Hur går det nu med planerandet för träffen den 24/7?

Som det ser ut i kalendern har jag och Ulla på något konstigt sätt och av någon outgrundlig anledning en hotelbokning på Royal viking den natten, då vi av någon konstig anledning flugit till Stockholm då..

Vi pratade om att börja lite tidigare (typ 1600) och ta en fördrink på skolgården om vädret tillåter för att senare gå vidare till Monks den vanliga tiden.

Vi pratade om att börja lite tidigare (typ 1600) och ta en fördrink på skolgården om vädret tillåter för att senare gå vidare till Monks den vanliga tiden.

Var inte det (lördags)träffen i augusti det var snack om det? Låter dock som ett bra förslag även denna gång om Monks har öppet :)

Eller ska gå till något av de ställen i Stockholm man får EB poäng för att gå till istället ifall du monks inte har öppet?

Toppen