Senaste nytt

Inofficiell BusinessClass.se Stockholmsträff lördagen den 13 juni 2015 kl. 16.00 --

rvarttinen

Medlem
Vem skall inspirera oss att åka med AF/KLM nu när @rvarttinen inte kommer?
Det kan inspirera sig självt! Det finns många anledningar att åka med AF/KLM, provade SK nyligen i C inom Europa - och, kan jag tillägga, så var det tyvärr inte till SK:s fördel (även om det fanns en positiv behållning). Blev än mer övertygad att välja att flyga via AMS eller CDG när jag ska någonstans, även inom Europa.
Nåja, för att göra det hela än mer spännande så kan jag berätta mer om detta på nästa träff och vad mina, tillsynes objektiva, observationer gav för handen .... håll ut en månad till!

Vi kanske kan få med @Air France/KLM på träffen!? Som också uttryckt en önskan om att delta..!.. det vore kul. Folk från SK har ju dykt upp förut, fast lite inkognito... :)
Dessa träffar är ju öppna för samtliga medlemmar...
 

rvarttinen

Medlem
Frågan är om man BEHÖVER åka Scaryteam överhuvudtaget :D Du ser @rvarttinen du kanske tog fel beslut att prioritera annat framför Monks (eller inte...).. ;)
Skulle gärna varit med er på Monks ... är tyvärr tvungen att vara på annan plats. Det kommer dock kunna kompenseras framgent ..!.. :)
Och, dettta med allianser tycks vara något som upprör vissa, därav alla dessa epitet. Det är bara ett namn, men tycks vara, som sagt, något som framkallar vissa "reaktioner" ... vi får ta detta på nästa träff. Har en del, som nämnt tidiagre, observationer rörande ett Star Alliance bolag ... som styrker mig i min uppfattning och mina val - som för övrigt är helt baserade på utkomst och vad som fås för utlagda medel. Därav det medvetna resandet, eller hur??
Så där ja! Nu har ni lite att prata om på träffen - kul att kunna bidragit lite så här på distans. :) Ni får gärna skåla för mig i min avskildhet och så ses vi på nästa träff när ni ska få er ett och annat förklarat av ovan ....!.. :)

P.S. Ni tar väl in en Cuve van der Kaiser och delar på? @agehall är väl där och fixar detta??
Själv ska jag roa mig med Flightradar för att se vad det är för maskiner som flyger över just nu (troligen många till/från Asien). //D.S.
 
Tack för en trevlig stund alla BCvänner, tyvärr fick jag ge mig av efter ätit den goda mussel- och skaldjurssoppan.

Så vill jag önska alla en Trevlig sommar och hoppas vi kanske ses i en lounge innan nästa gång.

Snygga adresstaggar - en kul överraskning....
 
Toppen