Tack! Men stängt på söndagarVill tipsa er om Böff Steakhouse ligger på samma sida floden som Radison Lietuva. Har ni tid imorgon så gå dit och ät. Riktigt bra mat till ett bra pris
Synd, grämer mig lite att jag inte kom på det tidigare. Men ni har säkert ätit gott ändå. Personligen så gillar jag Vilnius. Ert val av hotell är helt rätt. Rummen är inte jätte roliga men personalen är bra och skybaren är väldigt mysig tycker jag. Ha en fortsatt bra kvällTack! Men stängt på söndagar![]()
Äh ingen fara, tack ändå!Synd, grämer mig lite att jag inte kom på det tidigare. Men ni har säkert ätit gott ändå. Personligen så gillar jag Vilnius. Ert val av hotell är helt rätt. Rummen är inte jätte roliga men personalen är bra och skybaren är väldigt mysig tycker jag. Ha en fortsatt bra kväll
Vi ankom igår, idag har vi knallat runt lite, mött upp @maba + 1 och ätit lunch. Sedan vidare till ett deli-ställe för ostar och portvin, riktigt bra.
Visa bifogad bild 48462
Nu på Sweet Root för en sjurätters, en amuse bouche har kommit in, typ en potatiskrokett, men många gånger bättre!
Visa bifogad bild 48463
Visa bifogad bild 48464
Yes! Tack för tipset, var riktigt bra!Är första bilden från Mama Mia som ligger i närheten av där vi lunchade idag? Det kombinerade fiket, ostaffären, vinaffären osv