Senaste nytt

Inofficiell BusinessClass.se-resa Göteborg-Heathrow/Stansted 2015-10-25--26

Nedräkningen pågår, nu är det bara fem dagar kvar tills vi ses i Göteborg.

Eftersom jag bara har varit i Göteborg en gång de senaste 13 åren (och då åt jag inte ens middag) så förlitar jag mig på tips och goda råd från resekamraterna på var vi ska äta middag på lördagen. Förslag, någon?
Det finns väl några som känner till Göteborgs Restaurang värld ?

Då vi är 11 pers, så föreslår jag att vi bokar en eller två minibussar beroende på intresset. Dessa kostar ca £20/pers och vi får åka direkt till hotellen vi ska bo på. Dessutom slipper vi väntetiden på den ordinarie bussen när vi kommer till Heathrow.
De som är intresserade kan väl skriva i tråden senast lördag kl 12.00, så bokar jag bussen/bussarna.

Då vi är 11 pers, så föreslår jag att vi bokar en eller två minibussar beroende på intresset. Dessa kostar ca £20/pers och vi får åka direkt till hotellen vi ska bo på. Dessutom slipper vi väntetiden på den ordinarie bussen när vi kommer till Heathrow.
De som är intresserade kan väl skriva i tråden senast lördag kl 12.00, så bokar jag bussen/bussarna.

Deal!

Låter bra!

Toppen