Kommer :)
bnr Medlem 18 November 2015 #75 Tack de som svarat hittills. Ping ping - ni som är kvar nedan är de som inte bekräftat deltagande än, gör vänligen det snarast! @Tommy Royne (Tommy +1) Janette (Tommy +1) @IPC_Mataveri @Gustav Jonsson @lillemannen @flying
Tack de som svarat hittills. Ping ping - ni som är kvar nedan är de som inte bekräftat deltagande än, gör vänligen det snarast! @Tommy Royne (Tommy +1) Janette (Tommy +1) @IPC_Mataveri @Gustav Jonsson @lillemannen @flying
C Christian R DYKWIA 18 November 2015 #76 Jeg skal nok høre @flying næste gang jeg løber på ham. Senest var meldingen at han stadig var med
bnr Medlem 18 November 2015 #77 Christian R skrev: Jeg skal nok høre @flying næste gang jeg løber på ham. Senest var meldingen at han stadig var med Klicka för att utvidga... Det er meget godt og dejligt. Tusind tak hr. Christian.
Christian R skrev: Jeg skal nok høre @flying næste gang jeg løber på ham. Senest var meldingen at han stadig var med Klicka för att utvidga... Det er meget godt og dejligt. Tusind tak hr. Christian.
IPC_Mataveri Medlem 19 November 2015 #80 Kommer men ..... .... vilken tid var det - 12.00? Vi kanske hinner med en värmande gløgg på Hviids Vinstue innan vi kommer till målet!
Kommer men ..... .... vilken tid var det - 12.00? Vi kanske hinner med en värmande gløgg på Hviids Vinstue innan vi kommer till målet!