Flygbuss mot GOT!
GOTATH Medlem 6 December 2014 #172 Då var det dags för dagens andra öl! Sitter på Leopolds om någon har vägarna förbi. Ligger vid Colonialen.
Då var det dags för dagens andra öl! Sitter på Leopolds om någon har vägarna förbi. Ligger vid Colonialen.
fcx Medlem 6 December 2014 #173 NyfikenGrau skrev: Var det inte någon/några som skulle åka via Istanbul? Klicka för att utvidga... Jag var bokad via Ist, men ett tag efter bokning bestämde sig sas för att resan borde kosta dubbelt så många poäng, så då fick det bli en annan väg.
NyfikenGrau skrev: Var det inte någon/några som skulle åka via Istanbul? Klicka för att utvidga... Jag var bokad via Ist, men ett tag efter bokning bestämde sig sas för att resan borde kosta dubbelt så många poäng, så då fick det bli en annan väg.
rvarttinen Medlem 6 December 2014 #175 Börjar dyka upp lunch här på CDG 2F, kanske hinns det med lite...kort flygning till HAM = "enkel" måltid....
Börjar dyka upp lunch här på CDG 2F, kanske hinns det med lite...kort flygning till HAM = "enkel" måltid....
011430121 Medlem 6 December 2014 #176 Har bytt hotell, är nu på Radisson, bodde natten till idag på ett BW vid centralen. Träffade en fd. arbetskamrat igår kväll, mycket trött idag.
Har bytt hotell, är nu på Radisson, bodde natten till idag på ett BW vid centralen. Träffade en fd. arbetskamrat igår kväll, mycket trött idag.
David Medlem 6 December 2014 #177 @GOTATH och @iRobert gick tillbaka till Radisson nu efter lunch för att lösa rum till iRobert. Hänger en stund på Marriott tills nån e sugen på något att dricka.
@GOTATH och @iRobert gick tillbaka till Radisson nu efter lunch för att lösa rum till iRobert. Hänger en stund på Marriott tills nån e sugen på något att dricka.
Dr. Miles Expert 6 December 2014 #179 Nu har jag kommit till Wandsbeks Weinachtsmarkt i förorten av Hamburg. Försöker att åka till centrum nu. Jag har skickat ett PM till @David med mitt mobilnummer så hoppas att vi kan träffas innan middag.
Nu har jag kommit till Wandsbeks Weinachtsmarkt i förorten av Hamburg. Försöker att åka till centrum nu. Jag har skickat ett PM till @David med mitt mobilnummer så hoppas att vi kan träffas innan middag.
NyfikenGrau Medlem 6 December 2014 #180 DB lounge Berlin Hbf. Inte så tokigt ändå, de erbjuder bordsservering även av småvarma rätter.