Senaste nytt

Inofficiell BusinessClass Hamburgsträff lör-/söndag den 6 eller 7 december 2014

Jag ska kolla hur det ser ut med BA då jag är i behov av TP och egentligen kan strunta i Eurobonuspoäng fram till 1 april då jag har återkvalificerat för EBD med råge . Jag måste däremot jaga in 700 TP och 4 BA-flighter före 2015-MAY-08. :)

Det kanske blir så att jag flyttar ARN-HAM-ARN med SK till efter 1/4 om jag hittar en bra BA-biljett... :)

Jag ska kolla hur det ser ut med BA då jag är i behov av TP och egentligen kan strunta i Eurobonuspoäng fram till 1 april då jag har återkvalificerat för EBD med råge . Jag måste däremot jaga in 700 TP och 4 BA-flighter före 2015-MAY-08. :)

Det kanske blir så att jag flyttar ARN-HAM-ARN med SK till efter 1/4 om jag hittar en bra BA-biljett... :)

När jag kollade fanns det bra alternativ ner på fredag och framför allt ner på lördag. Hem på söndag är ingen hit dock...

Om du har för många poäng vet jag dock någon som kan tänka sig sällskap via IST :)

Tja jag måste då meddela att det får bli en grabbresa för jag kan inte få in detta i min planering :( men jag är ganska övertygad att göteborgsgänget klarar det iaf!!:D

Ok - nu har jag fått bekräftat att vi har åtta platser klockan åtta (20:00) på rest. Weltbühne. Det var åtta som röstade på just det valet, men färre har hört av sig till mig (PM/Konverstaion), så om inte fler hör av sig och vill komma med så kommer jag reducera antalet platser.

Toppen