Vad bra, @falling ! @Mr Basic är givetvis också välkommen, det är bara att anmäla intresse! Om du är koffeinist så välj inte det teinfria teet, eller roibos/rött te, men övriga teer innehåller koffein inkl mate-teet.Jag kommer också.
Kan det vara så att @Mr Basic också är intresserad även om jag vet att kaffe föredras...?
Jag tänkte kolla av listan med restaurangen en vecka i förväg (om det inte innan dess är väldigt många som vill vara med, isåfall kollar jag av tidigare). Jag har idag reserverat lika många platser som deltagare förra gången. Jag sätter upp dig som "intresserad", @Mr Basic ?Jag är mkt intresserad men avvaktar schema(jobbhelg).
EDIT. @Nemo när är sista dag för anmälan?
För dig som bor på Radisson, kom ihåg att ta med träningskläderna, eller åtminstone ta dig upp till gym & relaxen.
Radisson Blu Hotell Uppsala - Service och tjänster
"Välkommen upp på översta våningen för ett skönt träningspass och när du är klar kan du koppla av i relaxen mittemot, där finns dusch, bastu och ett härligt rum med egen terrass och utsikt över Uppsala stad. Beställ gärna upp något gott att äta och dricka från restaurangen, vi rekommenderar vår Bastukit med dryck och goda tilltugg."
Redan gjorda bokningar
@fcx @bnr @IPC_Mataveri