[
V Viking75 Medlem 7 December 2018 #252 Vaskar dom den efter flighten? 1 glas till mig den var ju oöppnad? Det skulle inte kännas helt bra i så fall Kanske hinner ett glas till
Vaskar dom den efter flighten? 1 glas till mig den var ju oöppnad? Det skulle inte kännas helt bra i så fall Kanske hinner ett glas till
palmen Moderator 7 December 2018 #254 Frukost avklarad och klockan är över 14, då får man ta en mikkeller enligt luftrumslagen!
V Viking75 Medlem 7 December 2018 #256 Bra palmen skrev: Frukost avklarad och klockan är över 14, då får man ta en mikkeller enligt luftrumslagen! Klicka för att utvidga... bra val! Jag tänker fortsätta på min flaska med bubbel
Bra palmen skrev: Frukost avklarad och klockan är över 14, då får man ta en mikkeller enligt luftrumslagen! Klicka för att utvidga... bra val! Jag tänker fortsätta på min flaska med bubbel
palmen Moderator 7 December 2018 #257 Brandten skrev: Kämpa Klicka för att utvidga... Enligt moving map flyger vi en bra bit söder om Liuzhou, kan inte ladda upp bild nu dock.
Brandten skrev: Kämpa Klicka för att utvidga... Enligt moving map flyger vi en bra bit söder om Liuzhou, kan inte ladda upp bild nu dock.
V Viking75 Medlem 7 December 2018 #258 Där Absolut sista glaset Men det blir mindre att vaska, det är bra!