wayfarer
Medlem
Jag blir gärna gästad en stund i Pontus-loungen. Det blir i så fall en ganska kort stund, då jag har boarding 16:40.Jag kan gästa en person i Pontus loungen ca 1600-1745 idag om någon har intresse av detta.
Jag blir gärna gästad en stund i Pontus-loungen. Det blir i så fall en ganska kort stund, då jag har boarding 16:40.Jag kan gästa en person i Pontus loungen ca 1600-1745 idag om någon har intresse av detta.
OK, vi tar vidare konversation i PM. Jag räknar med att läman jobbet om ca 1h och borde vara på ARN runt 16-tiden.Jag blir gärna gästad en stund i Pontus-loungen. Det blir i så fall en ganska kort stund, då jag har boarding 16:40.
Jag är på sk407 så antar att jag är nere i Köpenhamn strax före de flesta.
Tar gärna en invite av någon till guldloungen då mitt byte från Turkish till SAS inte är klart förrens vi är tillbaka och glömde ta med mig mitt turkguld.
#spolaturken
Trevligt. Jag landar runt 17 så skickar ett pm när jag är därJag är på CPH om ca 30 minuter. Tänkte ta en pölse och sen in i guldloungen. Så jag kan gästa dig!
Lite off topic/fel tråd men visst kan man betala in en om man har två gäster?Jag kan gästa en person i Pontus loungen ca 1600-1745 idag om någon har intresse av detta.
Njae, den 3e får man köpa till från ordinarie meny, eventuellt blir man placerad i restaurangen.Lite off topic/fel tråd men visst kan man betala in en om man har två gäster?
Ajdå, då får jag tänka ut nåt smart.Njae, den 3e får man köpa till från ordinarie meny, eventuellt blir man placerad i restaurangen.
Man kan ju alltid fråga och kanske kan få betala x kronor dåAjdå, då får jag tänka ut nåt smart.