Anslutande flyg?Dåså... På väg till MUC, flight nr1, på rad 2 med Lufthansa. Visa bifogad bild 100366
Klokt upplägg. Att kunna styra om boendet gör att du kan känna dig lugn. Det var lugnt när jag var i Hong Kong gångna helgen. Ska tillbaka om 2 veckor med familj och kände tidigare osäkerhet, men allt kändes bra uppstyrt och så länge man håller sig uppdaterad och det inte eskalerar tycker jag det känns tryggt.Har bokat in mig på Hotel Indigo för 2 nätter i helgen. Förhoppningsvis är det lugnt i området denna helg. If shit hit the fan så är den helt avbokningsbar så jag kan byta till något annat om det behövs.
Helt min plan, bokade hotell nu i måndags och det finns ju helt klart bra priser att tillgå, drygt 1000HKD natten för full flex är ju mer än OK i Hong Kong kan jag tycka. Aldrig bott i Wan Chai tidigare så det blir ju något nytt om inte annat.Klokt upplägg. Att kunna styra om boendet gör att du kan känna dig lugn. Det var lugnt när jag var i Hong Kong gångna helgen. Ska tillbaka om 2 veckor med familj och kände tidigare osäkerhet, men allt kändes bra uppstyrt och så länge man håller sig uppdaterad och det inte eskalerar tycker jag det känns tryggt.
Det tror jag inte du kommer behöva. Oroligheterna är tydligt lokaliserade i vissa områden.Helt min plan, bokade hotell nu i måndags och det finns ju helt klart bra priser att tillgå, drygt 1000HKD natten för full flex är ju mer än OK i Hong Kong kan jag tycka. Aldrig bott i Wan Chai tidigare så det blir ju något nytt om inte annat.
I värsta fall får man boka en resa till annat land i närheten och spendera helgen där.
Enjoy!Så där ja, flight nr2, boardad i väntan på dricka.. Visa bifogad bild 100389