Ja det är tomt bland mitten raderna i plus.
Partyt är längs G/H-sidan uppenbarligen...
Ja det är tomt bland mitten raderna i plus.
Den har jag aldrig varit med om, varför ska de in och peta på hemresan? Hade varit lagom nöjd om det hänt mig.Fick igenom plusgrade till Plus. Men då förlorade jag min valda plats på vägen tillbaka 30A så nu har jag valt 30B, irriterande.
Då börjar det. Tidig start från Heathrow till Arlanda. Check-in ville se mitt visum till Hong Kong...Va tvungen att förklara att jag inte behövde något visum till Hong Kong...
Och intressant nog blev det gate B47L. Har aldrig flugit short-haul från B gates i T2. Så det blev ett besök i Heathrow United Club loungen i alla fall
Dessutom min första a320neo flygning![]()
Jag är långt ifrån nöjd, oerhört irriterande. Rena turen att jag kollade. Hade ingen plats alls på hemresan.Den har jag aldrig varit med om, varför ska de in och peta på hemresan? Hade varit lagom nöjd om det hänt mig.
Slipper? Det är ju ett nöje för oss andra att läsa vad ni gör!Finns det någon av deltagarna som är "kunnig" ang appen WhatsApp?
Vi använde den vid resan till BCN och det tycker jag fungerade bra.
Framför allt slipper vi "spamma" BC.se
Jag använder den en hel del.Finns det någon av deltagarna som är "kunnig" ang appen WhatsApp?
Vi använde den vid resan till BCN och det tycker jag fungerade bra.
Framför allt slipper vi "spamma" BC.se
Du får gärna starta en grupp HKG 2017 så kan alla haka på.Jag använder den en hel del.