Senaste nytt

Inofficiell BC träff 12 Mars på SK6953 / SK6954

MWi

Medlem
Stort tack! På flygbussen med mitt incheckade bagage. Verkade som att bagagehanterarna på Austin är släkt med de på Arlanda så Priotagg togs ingen hänsyn till men funkade med checkat ToR Nu är lilla fröken MWi upphämtad från förskolan också
 

NotRyan

Medlem
Ser förvisso kul ut och jag vill inte vara någon "moralpredikant" men är nog lite förvånad om crew inte hade några synpunkter på partyt. Fast tänker man rätt är väl enda skillnaden mellan ert party och att hänga i baren på A380, att de glömt bort att bygga baren på A330...
Dom var nog rätt less skulle jag gissa, men då låg nog punkbandet risigare till då BC-gänget verkar ha skött sig rätt bra ändå...
 

trekker

Medlem
Ser förvisso kul ut och jag vill inte vara någon "moralpredikant" men är nog lite förvånad om crew inte hade några synpunkter på partyt. Fast tänker man rätt är väl enda skillnaden mellan ert party och att hänga i baren på A380, att de glömt bort att bygga baren på A330...
Tror crew skulle haft lite dubbelmoral om de klagat efter att de hade en konsert i plus och manade folk i go att gå fram och stå i gångarna.....
 

Delayed

Medlem
Tror crew skulle haft lite dubbelmoral om de klagat efter att de hade en konsert i plus och manade folk i go att gå fram och stå i gångarna.....
Ha, Ha, Ha... Ja det har du nog rätt i. Inser att denna flight nog var lite annorlunda än de jag varit med om. Har aldrig stött på vare sig liveband, "tuttflash" eller att "stå och digga i gångarna"...

Kul verkar ni då ha haft men f-n vad ont i ryggen jag skulle ha fått,
 
Toppen