Senaste nytt

Inofficiell BC träff 12 Mars på SK6953 / SK6954

Enligt min spreadsheet med platsreservation så är det 7st EBD.

goo.gl/TGGjro

Det är dock måååånga jag inte har koll på status :)

Ni som oroar er för ”inställd flight” och eller ”olyckan LN-RKP” - jag utgår från att det är ganska safe!!!

Det här är en extrainsatt flygning, lite av en prestigegrej. Man har annonserat det, sålt dyra biljettpaket till de som ska på SXSW med diverse utfästelser. Resa i businessclass med hotell fyra dagar kostade väl 50-80 000kr per person?! Eventet annonserades väl också som en SAS Dream, om jag inte minns fel. Väldigt få drömmar innehåller inställda flighter, krångel eller LN-RKP... Jag läste inte så noga men man har kanske till och med anlitat den för mig helt okände sångaren xx att lalla för oss ombord, man har skaffat slottid på AUS och på något sätt ”slingat loss” en maskin för de här flygningarna.

Det här är en prestigeflygning, jag utgår från att SAS behandlar den som sådan. Att vi sedan kommer ett helt gäng lite mindre prestigefyllda ”gamar” som bara är inbokade för drickan, äventyret och baspoängen, ja det må väl vara hänt. Men det här är, i varje fall i mina ögon, en särskild händelse för SAS och jag tror de kommer göra allt för att det här ska bli bra. :cool:

Last edited:
Har en flygning från ARN 17.25 den 14e mars, så vågade inte chansa att bli strandad. Bokade upp på en award i business från ORD den 14e. =)

Vad oroliga alla verkar om att missa flyget tillbaks, detta kan ju bli en riktigt fin semester i Texas :) Jag behöver inte vara hemma förrens den 21:a tror jag, då jag måste vara på LHR :cool: Antar att frugan tycker helt annorlunda dock......

Toppen