Von Wiffen
Medlem
+1 på denTack, låter bra
Jag håller på och fyller i min ESTA nu och undrar vad ni andra skriver för adress i USA? Vill helst undvika trubbel med tanke på den korta tiden mellan flighterna...
+1 på denTack, låter bra
Jag håller på och fyller i min ESTA nu och undrar vad ni andra skriver för adress i USA? Vill helst undvika trubbel med tanke på den korta tiden mellan flighterna...
Jag har skrivit:+1 på den
Jag hat skrivit:
In transit to Stockholm Sweden, Austin, TX, 99999
Enligt
Tur att det är 2h som är min gränsen för min trygg hansa försäkring, upp till 20.000 att köpa sig hem för.Jag vill ju inte önska er trubbel, men samtidigt så vore det ju kul att läsa alla berättelser kring era äventyr om ni fastnar i immigration så att ni missar flyget hem
Är det någon som vet/har en gissning om ni kommer att kunna checka in online och få boardingkort för returen redan innan ni åker från Arlanda, eller blir första deadline att hinna till incheckningsdisken innan 60 minuter innan avgång?
Inte alltid det går att checka in online på flighter till/från USA. Kan man inte göra det innan man lämnat Sverige lär det vara samma problem att göra det från planet också.Finns väl med största sannolikhet wifi på planet om man inte fått löst det innan, så får man boardingkort i telefonen?![]()
Sa du fika?Super detta kommer bli trevligt
När jag hörde om detta tyckte jag det lät helt sjukt att någon ens kunde komma på iden. Nu.......
Bokning ARN-AUS Check
Transferflyg MAN till ARN Check
Hotell Arlanda Check
ESTA Check