Senaste nytt

Inofficiell BC träff 12 Mars på SK6953 / SK6954

Nikje

Medlem
Kuriosa - Sitter precis vid gaten en timme innan avgång och gateagenterna är förtvivlade över att över 100 “kortmedlemmar” inte dykt upp än. Tipsade lite diskret om att de antagligen sitter i guldloungen och hon fick ringa ett samtal ner och be dem göra ett extraupprop för att få fart på alla…
Ser framför mig hur ett lämmeltåg av lätt salongsberusade BC:are lojt släntrar mot gate:n..:D

Hoppas alla sköter sig exemplariskt (inga fötter på ryggstöd etc) och berättar för SAS hur bra flighterna var så att det blir repris nästa år... Fungerade prio-boarding förresten!?:rolleyes:
 

palmen

Moderator
Estimated arrival time var nyss 1h efter scheduled arrival time... Det ändrades dock nu att bara vara 12 minuter skilland mellan STA/ETA...
Ska vi gissa när dryckesserveringen börjar på första raden i plus?
14:58 tror jag på :)
 

Von Wiffen

Medlem
Estimated arrival time var nyss 1h efter scheduled arrival time... Det ändrades dock nu att bara vara 12 minuter skilland mellan STA/ETA...
Ska vi gissa när dryckesserveringen börjar på första raden i plus?
14:58 tror jag på :)
Precis då tror jag dricka vagnen når 45H (eller så är det bara min önskan)
 

Wendestam

Medlem
Hälsade på några i loungen och de såg ut att ha det bra. :) Trist att bara åka till Köpenhamn på jobb idag och inte Austin med gänget... Men nästa gång är jag på! :D
Ha en bra resa!
 
Toppen