Senaste nytt

Inofficiell BC träff 1-4 december i Hongkong.

Jag försökte hålla folk vakna... :)

Nu sitter jag i hotellobbyn då jag checkade ut redan vid 12. Tänkte jag behövde lite extra tid för att få tag i ett speciellt SIM-kort, men det tog ungefär 3 min. :)

Nu ska jag dra ut till flygplatsen och sätta mig i The Pier i väntan på min flight.

Kan ha varit så att du är där någon dag för sent, de hade väldigt fint besök på den baren för några dagar sedan, eller vad säger du @PeteLaw

Hehe, jo.. Tropical Monkey Ice Cream har utvecklat en unik serie glas/sorbet baserad på Mikkeller öl eller matchad till öl som ska serveras här :)
(Tropical Monkey är min frus tidigare BKK baserade dessert restaurant, som nu drivs vidare av hennes syster)

Först ett stort tack till @Silverfux för initiativet! I övrigt vill jag tacka alla som följt med och gjort resan rolig. Kul med nya ansikten som är på sin första träff och då väljer Hong Kong :).

En gång är ingen gång, 2 gånger är en tradition. Vad säger ni, det här måste vi väl göra om?!

Tack själva! Mycket trevlig resa där man träffade massa härliga BC (Businessclassforumet) människor! Ser fram emot att boka en till resa i vår någon gång. Hoppas på nästa now or never kanske?

5740a048070bc42d4528d70ffaa5e5f1.jpg

Då börjar sista delen på denna resa för mig med. Frukost med champagne i Silverkris lounge på HKG T1.

Toppen