palmen
Moderator
Min +1 sitter å 30F tror jag, gammal studiekamrat.Är det någon här som sitter på 30C eller 30F på morgondagens flight SK963 till Hong Kong från Arlanda. Om det är någon trevlig BCare så kanske jag hoppar in i mitten.
Min +1 sitter å 30F tror jag, gammal studiekamrat.Är det någon här som sitter på 30C eller 30F på morgondagens flight SK963 till Hong Kong från Arlanda. Om det är någon trevlig BCare så kanske jag hoppar in i mitten.
Pallra dig upp hit till ARN nu istället. Min 15:10 till Köpenhamn blev just cancelled här, så jag har ett par timmar till i loungen...Då var man incheckad på morgondagens MMX-ARN-HKG flight.
Vilken rad fick du i Plus?Men vafan, nu har jag fått en Courtesy till Plus och det finns bara gångplatser kvar eller mittsäten. Katastrof!!!
Jag hade 30A av en bra anledning, jag vill sitta vid fönstret och ha bra benutrymme. Nu får jag sämre benutrymme och måste sitta vid en gångplats i mitten dessutom.
Rad 22...Vilken rad fick du i Plus?
Då du redan har fri dricka(Diamant) och i detta fall haft "bättre" plats så hade jag kontaktat SAS.Rad 22...