Sitter i Flyet i København......
Tonton Medlem 1 December 2016 #152 Njut av resan så ses vi i HK! Jag anländer imorgon från Bangkok. Om någon får plusgrade på vägen hem den 4e så får ni gärna skriva här - så jag har chansen att plocka rad 30/41 i GO
Njut av resan så ses vi i HK! Jag anländer imorgon från Bangkok. Om någon får plusgrade på vägen hem den 4e så får ni gärna skriva här - så jag har chansen att plocka rad 30/41 i GO
SFC Medlem 1 December 2016 #154 Tänkte ansluta till loungen på ARN även jag, men min flygbuss blev precis tacklad av en lastbil på E4! Vi får se hur lång tid det här tar... Vi ses ombord hoppas jag!
Tänkte ansluta till loungen på ARN även jag, men min flygbuss blev precis tacklad av en lastbil på E4! Vi får se hur lång tid det här tar... Vi ses ombord hoppas jag!
johhenrik Medlem 1 December 2016 #156 DanielKif skrev: Framme i T5 loungen. Fler här? Klicka för att utvidga... Jag är där om nån timme.
DanielKif Medlem 1 December 2016 #160 Silverfux skrev: Var sitter ni? Klicka för att utvidga... Rakt fram från ingången vid en soffgrupp. Men nu är det dags att gå mot gate F65.
Silverfux skrev: Var sitter ni? Klicka för att utvidga... Rakt fram från ingången vid en soffgrupp. Men nu är det dags att gå mot gate F65.