Senaste nytt

Inofficiell BC:se loungeturné - Star Alliance, Heathrow T2 - söndagen den 20 november 2016

Status
Stängd för vidare inlägg.
Mycket troligt, men säger för säkerhets skull kanske tillsvidare. Kan isåfall gästa en (om jag inte råkar få med mig brorsan på äventyr).

För den som vill spexa till det lite och behöver 2 Aegean flighter för att klara sitt kvalificeringsår kan jag tipsa om att flyga ARN-ATH på lördag och ATH-LHR på antingen lördag kväll eller söndag morgon. Priser finns från 450 kronor och har man vouchers som gold kan man uppgradera till business också.
Det nya kvalificeringsåret börjar 24 november för alla på Aegean så hade varit perfekt om detta var 1 vecka senare för att kickstarta sitt Aegean år med 2 flighter.
Så här ser det ut med bokning via Athen, Odenresor är en bra resebyrå har jag hört ;)
upload_2016-8-11_11-23-57.png

Får man poäng till Eurobonus för en sådan resa?
Ja, det är star alliance så det ger poäng till eurobonus så länge det inte skulle vara någon boknignsklass som inte ger poäng (inte tittat upp detta närmare). SÅ här säger eurobonus för aegean flighter
upload_2016-8-11_11-39-59.png

Om man går genom vissa resebyråer så finns det billigare biljetter med SAS (1000kr), samma flighter som i post #1.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen