Ser ut att jag kommer åka på dykresan någon vecka tidigare än denna helg.Ricci skrev:Är helt klart intresserad, men datumen ligger i en period då jag ev skall på den årliga dykresan till Filippinerna.Jag vet mer om någon vecka och återkommer.Klicka för att utvidga...
Snurrigt värre....nu är dykbåten bokad den helgen i Filippinerna dvs jag kommer tyvärr inte.Ricci skrev:serSer ut att jag kommer åka på dykresan någon vecka tidigare än denna helg.Så jag har nu lagt in en "block" på denna helg.@lillemannenDock är det nog bara 10-11/6 som gäller för mig eller ev sen avresa 9/6.Klicka för att utvidga...
Erik M skrev:Nån fler som råkar vara på väg dit nu till långhelgen?Klicka för att utvidga...
Den närmast förestående, första maj-helgen.IPC_Mataveri skrev:Vilken långhelg tänker du på?Klicka för att utvidga...
Det ser ut som vi åker bort över helgen (3 nätter i blackpool bokade så hål i huvudet), ändras planerna träffas jag gärna över en öl.Erik M skrev:Nån fler som råkar vara på väg dit nu till långhelgen?Klicka för att utvidga...