Senaste nytt

Inofficiell BC-resa för höstbastu i Finnairs nya lounge

Bra fråga! Tror ingen har bokat förutom oss. Känns lite snopet. Nu finns dessutom inga i-klassbiljetter kvar på ARN-LHR-ARN utan bara på LHR-HEL-LHR. Jag har försökt få med @agehall, vars idé det var från början och även @xmit. Få svar från de andra i ursprungsgänget.

Bra fråga! Tror ingen har bokat förutom oss. Känns lite snopet. Nu finns dessutom inga i-klassbiljetter kvar på ARN-LHR-ARN utan bara på LHR-HEL-LHR. Jag har försökt få med @agehall, vars idé det var från början och även @xmit. Få svar från de andra i ursprungsgänget.
Hvad koster I på LHR-HEL-LHR?
Jeg kunne måske overveje det i kombination med en SAS billet CPH-LHR-CPH, under forudsætning af at priserne er fornuftige...

Jag har lite dåligt samvete här faktiskt men jag har just nu väldigt svårt att boka upp helger i oktober och november. Om jag kan, så kanske jag kör fegvarianten och bara flyger ARN-HEL och hoppas på att bli insläppt.

Jag hade garna varit med pa detta och traffat er, jag besoker ju flygplatsen ifraga 4 ggr i veckan. Tyvarr ar just denna Sondagen forsta helgen pa hostlovet och jag kommer att flyga SAS till ARN med familjen istallet.....

Toppen