NotRyan
Medlem
Jag tar tillbaka min anmälan till resan i oktober, kan inte se er i ögonen efter detta!
Haha, det där var det dummaste jag hört...
Jag tar tillbaka min anmälan till resan i oktober, kan inte se er i ögonen efter detta!
Jag känner mig dummare än vanligt, när jag talade med loungevärdinnan i helgen så sa hon att den skulle vara klar i oktober, vilket den i själva verket är efter som den redan är klar!
Jag ber om ursäkt om jag har misslett någon/några i denna fråga!
Nu gäller det att bygga upp varumärket 011430121, till någorlunda trovärdighet.
Haha, det där var det dummaste jag hört...Varumärket 011430121 är lika stabilt och trovärdigt som tidigare....
![]()
Finnair har fått en hel del förfrågningar kring detta, mot bakgrund av den traditionella finska bastukostymen,Nu blir jag lite besviken. Man har väl inte handduk på sig sissodär i bastun...?![]()
![]()
Finnair har fått en hel del förfrågningar kring detta, mot bakgrund av den traditionella finska bastukostymen,
Svaret har blivit att handduk är "rekommenderad, men inte obligatorisk"
Däremot inga fingervisningar om hur man kommer att se på den moderna styggelsen med badkläder på i bastu. (Hade någon kommit på en sådan idé när jag gick i plugget hade vederbörande fått en lång utskällning av en bastant baderska...)
Skulle det sitta personer av motsatt kön i bastun och om man är prydd av sig med nakenhet är det inga problem.