Senaste nytt

Inofficiell BC-resa för höstbastu i Finnairs nya lounge

Afhængig af arbejdsbyrde og prisniveau kunne jeg nok også være interesseret hvis der er en OW Emerald der har en gæsteplads til overs når tiden nærmer sig.
 

agehall

Medlem
Ska vi spika 24-26 oktober då eftersom flest personer har anmält intresse?

Tycker jag låter bra! Det är för tidigt för mig att lova 100% att jag kommer, men det är bättre vi spikar ett datum och jobbar utefter det så har man något att planera kring.
 

doc

Medlem
Afhængig af arbejdsbyrde og prisniveau kunne jeg nok også være interesseret hvis der er en OW Emerald der har en gæsteplads til overs når tiden nærmer sig.

Inga problem. Det ser ut som vi är tillräckligt många för att klara gästningarna om de som anmält intresse också beslutar sig för att åka.
 

doc

Medlem
Tycker jag låter bra! Det är för tidigt för mig att lova 100% att jag kommer, men det är bättre vi spikar ett datum och jobbar utefter det så har man något att planera kring.

Det är så jag tänker. Uppdaterar första inlägget. Vi satsar på 24-26 oktober.
 

doc

Medlem
Det tycker jag, och i det här sällskapet så vet väl folk tidigast under oktober om de kan resa eller inte :)

Datum spikat. Jag tänker tvärtom att om man redan nu vet om ett BC-event, så kan man prioritera det. Man ska väl ordna sitt liv så man kan flyga med sina BC-vänner?
 
Toppen