Senaste nytt

Inget rödvin i Guldloungen Kastrup

Ubbe

Medlem
Idag fanns det bara vitt vin och öl i CPH loungen. Enligt en herre så är det så det kommer att vara där från nu. Vid fråga till damerna vid ingång/utgången så visste de inte om något sådant beslut.
Är SAS riktigt på fallrepet?
Ingen Lounge i Gbg och inget rödvin i loungen i Köpenhamn...
 
  • Gilla
Reactions: Gus

LPC123

Medlem
Låter ju helt horribelt men troligen bara en miss i inköpen får vi hoppas. Rött eller vitt är ju ingen skillnad i pris och fler dricker nog rött så det borde bli ett skifte om detta är det nya i loungen. Skulle vara spännande om någon varit i business loungen idag och kollat om det fanns rött vin där? ;)
 

ulagun

Medlem
I förrgår kväll fanns en flaska vitt kvar i kyldisken däremot ett antal juiceförpacknigar. Frågade om rött och fick beklagade svar
Enbart sallader och grönt att äta
Undrar om SAS numera riktar sig mot nyktra veganer?
Vilken skillnad mot Senatorloungen i MUC. Komplett bar och trevlig dam som serverade.
Dessutom varm mat. Köttbullar med ris till,utöver sallader
 

Moco

Medlem
Idag fanns det bara vitt vin och öl i CPH loungen. Enligt en herre så är det så det kommer att vara där från nu. Vid fråga till damerna vid ingång/utgången så visste de inte om något sådant beslut.
Är SAS riktigt på fallrepet?
Ingen Lounge i Gbg och inget rödvin i loungen i Köpenhamn...

I går eftermiddag fanns det rött vin när jag var där. Jag drack inte själv, men uppmärksammade att andra gjorde det.

Bubbel fanns även på Arlanda så sent som vid 20:30, även om jag inte drack det heller.
 
Toppen