A
Aurora
Guest
Ja men dåså, jag får helt enkelt förlita mig på att SAS gör allt de kan för att leverera den produkt de påstår sig leverera och att de numer kommer skärpa till sig rejält förmodligen. Jag borde egentligen inte ens skickat in mina frågor antar jag, för de visste redan om detta och har redan en plan på g...
Låter som det mest politiska dravlet jag hört på evigheter. SAS är inte social-kommunistiskt. Det är ett bolag som spelar på samma regler som alla andra. Mitt val är att resa på SAS pga olika anledningar, när det negativa överskuggar det positiva då byter jag bolag. Såsom alla andra konsumenter som inte berörs av religösa eller ideologiska anledningar kommer göra.
Men klart, låt oss alla skicka in beröm till SAS för att vi kom fram till vår destination istället från och med nu...
Når det nødvendigvis finnes mennesker som behandler tilbakemeldinger til selskapet, så må man jo ha tilbakemeldinger. Det går ikke magisk av seg selv. Personlig synes jeg det er helt utmerket at folk tar seg tid til å skrive mails og tilbakemeldinger, for det er jo da man har muligheten til å endre ting. Særlig om flere sier det samme
EDIT: Forøvrig er det jo ikke veldig lenge til flybe tar over all produksjon fra jettime i SAS, det må jo være noe du gleder deg til?