andreas
Medlem
E-piren?ZRH Senator Lounge OK för EBD 2026.01.02.
E-piren?ZRH Senator Lounge OK för EBD 2026.01.02.
Jag skulle tro att det var Business Loungen du då befann dig i. Vad jag vet så är just den innersta delen Senator Loungen.Jag var inne i Lufthansas senatorlounge på LHR den 5 Jan. Men däremot funkade inte inträde till den allra innersta delen. Jag är Diamond med SAS.
Jag skulle tro att det var Business Loungen du då befann dig i. Vad jag vet så är just den innersta delen Senator Loungen.
Jag kan ha fel då jag inte besökt denna lounge sedan renoveringen.
Intressant! Gav de QR-koden självmant, eller frågade du? Och hur fullt var det? Tänker ifall det har någon regel eller känsla för när det är fullt i Senator...En datapunkt: jag kom in i Senatordelen i lördags med SAS ekonomibiljett + EBG.
De gav QR-koden självmant, och det kändes kanske 50% fullt, business-delen kändes tommare än senatordelen.Intressant! Gav de QR-koden självmant, eller frågade du? Och hur fullt var det? Tänker ifall det har någon regel eller känsla för när det är fullt i Senator...
Ingen QR-kod till Senator delen delades ut igår till Diamond med SAS Businessbiljett.En datapunkt: jag kom in i Senatordelen i lördags med SAS ekonomibiljett + EBG.