Senaste nytt

Ingen ny Hilton Honors kampanj from 1 maj?

Maja

Medlem
Hilton Honors har tidigare alltid haft kampanjer utan något avbrott, senast var det 2x bonus poäng (Hilton Honors Double Your Stay Promotion: Unlimited 2x Points - https://www.hiltonhonors.com/en_US/2025-hh1-double-your-stay/landing/), men kruxet nu är att det inte har kommit någon information därefter. Mail brukar alltid komma någon vecka innan och man måste registrera sig för att få poängen.

Typiskt nog har jag en vistelse med incheckning idag 1 maj och hade gärna tagit del av ev. kampanj. Enligt Hiltons kundtjänst via X så var det på gång, men den var försenad. Jag skulle återkomma idag om den inte hade kommit upp. Ingen kampanj och kundtjänst i USA verkar inte vara så alerta än för något svar inte kommit.

Är det någon annan som kan dra sig till minnes när det inte kom en HIlton Honors kampanj som avlöste varandra så att säga? Eller som lyckats hitta rätt sida att registrera sig på?

Inget ute än. Har diskuterats lite här och var. Finns en tråd på Flyertalk med en skärmdump från Hiltons FB där de skriver att det är på gång.

Inget ute än. Har diskuterats lite här och var. Finns en tråd på Flyertalk med en skärmdump från Hiltons FB där de skriver att det är på gång.
Har hittat liknande trådar, men ingen länka att anmäla sig på. Jaja, får väl ”missa” denna stay isf.

Nu kom den, men tyvärr 1 juni - 15 augusti och 1000 Bonuspoäng/stay.

Det där måste vara den sämsta Hilton-kampanjen jag sett på länge. Lite tur att de skickar ut targeted kampanjer med dubbla poängen som man kan aktivera under året vid behov. Fick ett sånt mail själv för några veckor sedan. Gäller året ut, med krav att man har 4 månader på sig att genomföra sin vistelse efter aktivering.

Det där måste vara den sämsta Hilton-kampanjen jag sett på länge. Lite tur att de skickar ut targeted kampanjer med dubbla poängen som man kan aktivera under året vid behov. Fick ett sånt mail själv för några veckor sedan. Gäller året ut, med krav att man har 4 månader på sig att genomföra sin vistelse efter aktivering.
Fick dubbla stays. Sparar den till höstens resa till LA då jag kommer ha 9 nätter. Denna kampanj var verkligen usel, hade hoppats på lite mer inför sommaren och även att den skulle gälla from 1 maj.

Toppen