BAS
Medlem
Fick mail från SAS att de ändrat på flygtider (för vår julresa om drygt en månad), så att ett byte på hemresan i Oslo blir med övernattning, och att vi därmed skulle komma hem 07:05 dagen efter i stället för 21:40.
Tänkte att jag skulle avboka och begära återbetalning, men enligt SAS hemsida går det inte för GO-biljetter:
"We offer all customers who do not wish to travel on their new time table a SAS Travel Voucher with the full value of your original booking.
The voucher will be valid for 12 months and you can use the voucher to book a new flight on our website. To apply for the voucher, go to My Bookings.
If you cannot apply for a voucher, please contact SAS Customer Service.
If you wish to request a refund, it will be calculated based on your ticket rules and SAS conditions of carriage. Please note that if you have a non refundable ticket, e.g SAS Go Light or SAS Go Smart, the full value might not be refunded."
Har SAS lagligt stöd för detta?
Misstänker att detta diskuterats på annan plats i forumet, men hittar inget.
Tänkte att jag skulle avboka och begära återbetalning, men enligt SAS hemsida går det inte för GO-biljetter:
"We offer all customers who do not wish to travel on their new time table a SAS Travel Voucher with the full value of your original booking.
The voucher will be valid for 12 months and you can use the voucher to book a new flight on our website. To apply for the voucher, go to My Bookings.
If you cannot apply for a voucher, please contact SAS Customer Service.
If you wish to request a refund, it will be calculated based on your ticket rules and SAS conditions of carriage. Please note that if you have a non refundable ticket, e.g SAS Go Light or SAS Go Smart, the full value might not be refunded."
Har SAS lagligt stöd för detta?
Misstänker att detta diskuterats på annan plats i forumet, men hittar inget.