Senaste nytt

Inga flyg till Tel Aviv de närmaste 36 timmarna minst

Timotey

Medlem
Måste bli mycket folk som fastnar, dels de som besöker Israel och dels de israeler som vill hem. Idag var det tänkt att nåde SK och DY skulle flugit från ARN.
 
K

KavlingeDude

Guest
Skärp dig. Att önska Israels undergång kan du dra på Flashback istället.

Har bott där i 6 år......
Sedan önskade jag ingen undergång utan det får stå för dig. JAg skrev bara om Hamas och asfaltsbilar å har man bott där så förstår man :)
 
K

KavlingeDude

Guest
Måste bli mycket folk som fastnar, dels de som besöker Israel och dels de israeler som vill hem. Idag var det tänkt att nåde SK och DY skulle flugit från ARN.
Precis. Det blir en hel del israeler som fastnar medan andra nationaliteter kan (om de vågar/vill) ta sig över gränsen.
Att det blir så här var väl ganska väntat så fort man fick veta om granatskjutningarna.
 

Jacob

Medlem
Diskussioner om politik och huruvida det är rätt/fel vad som sker i Israel/Gaza/Västbanken hör inte hemma på BusinessClass.

Håll diskussionen till vad detta innebär av praktiska konsekvenser för passagerare och inget annat.
 

AABack2ARN

Medlem
I dagens DI: SAS-passagerare strandade i Israel. I (den korta) artikeln framgår också att Norwegians passagerare drabbas. Inte svårt att räkna ut vilket flygbolag DI inte tycker om ;)
 
D

Deleted member 4971

Guest
Kul på radion, där dom konstaterade att både SAS och Norwegian ställer in sina avgångar MEN! där SAS försöker hitta en lösning att få hem sina passagerare, hehe Norwegian lämnar alltså sina strandade ;)
 

Dr. Miles

Expert
Turkish Airlines och Pegasus Airlines flyger till Istanbul, Arkia Israel och Royal Jordanian flyger till Amman.
Däremot dessa flyg är fullbokade eller välbokade. Jag gissar att många (i alla fall dem som har Star Alliance biljett) har blivit ombokad till Turkish Airlines.
 

mha321

Medlem
Kul på radion, där dom konstaterade att både SAS och Norwegian ställer in sina avgångar MEN! där SAS försöker hitta en lösning att få hem sina passagerare, hehe Norwegian lämnar alltså sina strandade ;)

Det är väl som vanligt? Norwegian bokar om till andra avgångar med Norwegian - så fort de börjar flyga igen...
 
Toppen