Tommy Palomäki
Medlem
Hej alla,
jag behöver lite tips från er som känner detta bättre än jag.
Jag har en bokning som nedan. Nu märkte jag att hade glömt att registrera dessa avgångar till My Flight Memory. Tittade på min bokningsbekräftelse men där saknades information om flygplanstyp så sökte min bokning fram genom Estonian Airs hemsida. Då såg jag att den avgången som jag hade bokat har blivit inställt men jag har inte fått information om detta! T.ex. med SAS har jag alltid fått ett mail och sms om någon förändring skett. Denna gång ingenting.
Jag har nu skickat ett mail till Estonian Air Customer Relations med begäran att få en förklaring varför jag har inte fått information samt hur skall de kompensera mig.
Vad tror ni som vet allt om alla olika flygbolag. Vilka rättigheter jag har att få information om förändringar samt att få kompensation?
Vore jätte tacksam för hjälp.
PS: Redaktionen, om ni tycker att skapade denna tråd under hel huvudrubrik så flytta gärna det till bättre plats t.ex. SAS Eurobonus.
jag behöver lite tips från er som känner detta bättre än jag.
Jag har en bokning som nedan. Nu märkte jag att hade glömt att registrera dessa avgångar till My Flight Memory. Tittade på min bokningsbekräftelse men där saknades information om flygplanstyp så sökte min bokning fram genom Estonian Airs hemsida. Då såg jag att den avgången som jag hade bokat har blivit inställt men jag har inte fått information om detta! T.ex. med SAS har jag alltid fått ett mail och sms om någon förändring skett. Denna gång ingenting.
Jag har nu skickat ett mail till Estonian Air Customer Relations med begäran att få en förklaring varför jag har inte fått information samt hur skall de kompensera mig.
Vad tror ni som vet allt om alla olika flygbolag. Vilka rättigheter jag har att få information om förändringar samt att få kompensation?
Vore jätte tacksam för hjälp.
PS: Redaktionen, om ni tycker att skapade denna tråd under hel huvudrubrik så flytta gärna det till bättre plats t.ex. SAS Eurobonus.
Last edited: