Uppgraderade automatiskt till övre våningen med bra utsikt trots att jag bokade billigast pris för billig rumstyp. Hotellrummet känns väldigt fräscht men det vita vita vita rummet är överdrivet för mig. Ingen omnämning av Diamond-statusförmåner vid incheckningen, och frukost ingår inte.