Senaste nytt

Incheckat bagage till Norge och vidare

Inte mycket fördel av prio tag på bagage.
Sedan en ny upplevelse för mig men har fast track på OSL alltid stängt 20:59 samt en sur gubbe som meddelar det? (Trots kö)

Inte mycket fördel av prio tag på bagage.
Sedan en ny upplevelse för mig men har fast track på OSL alltid stängt 20:59 samt en sur gubbe som meddelar det? (Trots kö)

Oslo Lufthavn er en av de dårligste på prio-baggasje i hele norden. Jeg har selv stått og fått SPADER av at priobaggasjen kom nesten sist.
At OSL stenger fast track 20.59 er jo helt tragisk!!! Har aldri hatt så late connection, men på en vanlig hverdag skal det da være helt poengløst å stenge så tidlig. Send en tilbakemelding til SAS så de kan pushe på G4S som leverer tjenesten, det er jo helt under pari å stenge så tidlig.

Du har enda 30 minutter til LN-RRL skal ta deg til Bergen, og flyet står på OSL allerede, så resten av turen skal gå knirkefritt (og med WiFi! :) )

Aurora
Hvor finner du all den information?
Tänker mest på att OSL-BGO var dette fly med wi-fi osv.?
Just den infon hade alltid varit bra att veta

Innebär det att inrikes och utrikesdelarna kommer slås ihop? (Hoppas på att vi som ofta reser in via Oslo med Connection skulle kunna nyttja lounge i utrikesdelen...)

Tviler jeg på. Bl.a siden taxfreevarene står så sterkt på OSL, og fordi man antakeligvis må sette opp barrierer? Se for deg hvis du har noe som må fortolles i håndbaggasjen og ankommer utenlands fra - så må du sluses gjennom tolla før du reiser videre innenriks. Ergo kan du ikke gå fritt ned til utlandsterminalen, slik du kan i dag om du ankommer på utland. Så må man ha en egen del for utland->utland transittflights, for de trenger jo ikke gå gjennom tolla i Oslo.

Tänkte om man siktade på en lösning som i GOT med delad terminal @Aurora

Men jag skrev nog när jag var lite besviken på måltidsutbudet i inrikesloungen på OSL tidigare idag :(

Hade dock varit skönt att slippa hämta ut incheckat bagage vid transfer till inland för fast track till trots är det ofta det blir tighta connections efter väntan vid bagagebanden.

Toppen