Senaste nytt

In our Easter basket: New York from 3 999kr

Skulle faktiskt vilja testa Austrian i den riktningen. För dessa priser förväntar jag mig ingen intjäning, men slänger poänge på United Milage Plus för att vara säker på att få något alls :)

Hittar priser för låga 3697 kr till och med! Från Göteborg då :)

Vad väntar du på?:confused: Vilka datum?

Gjorde bara en snabb sökning i NY 1/10 - 8/10. Endast kollat Hotels.com so far. Osäker på hur bra standard man behöver, men vill helst bo på Manhattan, och vill inte ha något som har dålig rating hos TripAdvisor.

Får köra ett race ikväll efter jobbet och se över bokningsläget.
Kör Hotwire och Priceline tills sista minuten, du kan ha en bokning på någon av airbnb.com billiga hostels på Bed-Stuy i Brooklyn som backup(25-40$ natten). Det blir lite krydda i det hela. ;)

Lufthansa hade en 48-timmars sale två veckor sen
ja fick den för 4350 från ARN en vecka nu i april/maj
dålig intjäning, men de blir iaf jumbojet, bara det är ja lite nöjd över

Jag bokade på LHs sajt ARN-FRA-JFK/EWR-FRA-ARN med LH/UA/SK i oktober för 4086 kr. Utresan är med LH & hemresan med UA/SK. Bägge SK/UA flighter är med LH codeshare nummer och i bokningsklass K. Visst borde jag väl få 100 % EB poäng på EWR-FRA-ARN?
Vore inte fel att få in uppemot 4000 EB poäng för hemresan :)

Även Swiss kör samma kampanj.
Ser ut att finnas gott om biljetter till New York för 3990 kr från ARN i oktober och november.

För den som vill flyga mycket och prova olika flygplan kör Air Canada också denna kampanj!
Jag hittade ARN-FRA-YYZ-EWR-YUL-FRA-ARN för 4086 på många datum i oktober till december.
Ovanstående exempel innebär flygning med B737/A340-600/EMB-170/CRJ-200/B777-300ER/A321:D :D

Last edited:
Toppen