Senaste nytt

IHG Accelerate Promo 50.000 points

Kris

Medlem
Är det någon som fått de 800/2000 p bonus för fast track cities som hkg/hgh/ctu mfl ( ej shanghai )?

Jag har fått 800p för stay i Beijing. Blev dessutom auto-anmäld till kampanjen när den dök upp... Trodde inte jag skulle få något då det gällde "från second stay". Men hade en stay i Shanghai (som inte är med i kampanjen) dagen innan, så det var nog det som triggade det. Jag tackar och tar emot :)
 

jumbooze

Medlem
Jag har fått 800p för stay i Beijing. Blev dessutom auto-anmäld till kampanjen när den dök upp... Trodde inte jag skulle få något då det gällde "från second stay". Men hade en stay i Shanghai (som inte är med i kampanjen) dagen innan, så det var nog det som triggade det. Jag tackar och tar emot :)
Hej, hur lång tid gick det efter stay -> postning av poäng?
 

Kris

Medlem
hmm, jag hade ingen stay i oktober, kan det vara ett problem här
Vet ej... Jag fick mailet 11 oktober:

Thank you for registering for our Accelerate promotion. Now you can earn up to 50,000 additional bonus points when staying across 11 cities in Greater China with the Cities in the Fast-Lane promotion before 31 December!

Members who have registered for Accelerate and completed 1 qualifying stay will earn up to 2,000 bonus points per night starting from their 2nd stay in 11 designated cities in China as provided below.

2,000 bonus points
per night
Stay at any IHG hotel in Hong Kong or Macau
800 bonus points
per night
Stay at any IHG hotel in nine other cities including Beijing,Nanjing,Suzhou,Qingdao,Chengdu,Hangzhou,Tianjin,Chongqing or Guangzhou
(Each IHG® Rewards Club member can earn up to 50,000 bonus points from a maximum of 25 nights when you enjoy staying in 11 cities in China.)

What’s more, from now until 24 February 2016, book and stay with the “10,000 Reasons to go to HK” Bonus Points Package at least 2 days in advance for consecutive nights (3 in Hong Kong or 2 in Macau) and you will receive 10,000 bonus points
 

Kris

Medlem
Någon som fått in bokslut på höstens accelerate promo? Jag hade min sista stay (som skulle trigga fil pott) några dagar före nyår, så jag misstänker att det tar lite tid till...

Noterade att kampanjen som vanligt försvann från 'mina kampanjer' på hemsidan den 1Jan (då kampanjen gick ut 31dec). Störigt eftersom man då måste förlita sig på gamla email för att kolla så att allt blir rätt. Dock kom kampanjen tillbaka i förrgår, nu med slutdatum februari. Intressant! Tror inte man kan räkna stays mot höstens kampanj längre, men i alla fall följa upp sin status tills allt är klart. Bra där!
 

Kris

Medlem
Det tog omkring 10 dagar för mig att få in en del stays
Ok, der blir till att hålla ut en vecka till innan jag börjar skramla... Min sista stay registrerades först felaktigt som non qualifying. Fick detta rättat, men misstänker att kampanjen inte nödvändigtvis hajjar detta. Let's see...
 

Patrick

Medlem
Jag har inte heller fått allt registrerat, har mailat och undrat och de har svarat och säger att IHG IT ska fixa det... Sista stay för att klara förra årets utmaning var veckan innan jul - en points och cash som hade blivit registrerad som bara points.
 
Toppen