Jag har fått det jag skulle löpande. Men kammade inte hem hela kampanjen.jumbooze skrev:Är det någon mer som ännu inte fått allt från kampanjen? Jag klarade en del moment som är flaggade som gröna men jag ser inte de på kontot...Klicka för att utvidga...
Jag mailade ambassador mailen igår då jag inte fått bonusen för att ha avklarat 6/7 challenges, poängen kom då in idag på morgonen.jumbooze skrev:Är det någon mer som ännu inte fått allt från kampanjen? Jag klarade en del moment som är flaggade som gröna men jag ser inte de på kontot...Klicka för att utvidga...
Samma här, som del av stays. Inte som tidigare när det rapporterats separat.palmen skrev:Poängen för alla uppdrag har rapporterats på den stay som triggade avklarat delmål och inte som separat post för min delKlicka för att utvidga...
Yes, för de flesta moment. Men vissa moment har "book and stay within campaign period".palmen skrev:Accelerate gäller ju även på bokningar gjorda tidigare så vi får hoppas det kommer en för okt-dec åtminstone.Klicka för att utvidga...
Exakt, och får man en utmaning med ”Book with the app” så måste den göras inom kampanjperioden. Det har jag bittert fått lära mig.Kris skrev:Yes, för de flesta moment. Men vissa moment har "book and stay within campaign period".Klicka för att utvidga...
Yes. Det är också fint att ha sin utmaning definierad innan man bokar så att man kan finjustera bokningar där det är möjligt för att få så många moment som möjligt. Accelerate har ju blivit en fin tradition, så låt oss hoppas att det återkommer. Alternativet är kanske att de slutar med den typen av frikostiga kampanjer och bromsar upp inflationen på poäng.DanielKif skrev:Exakt, och får man en utmaning med ”Book with the app” så måste den göras inom kampanjperioden. Det har jag bittert fått lära mig.Klicka för att utvidga...
Ja, då spelar det ju såklart mindre roll. Jag brukar ha en blandning av rates och använder ibland "stay longer pay less", där första natten är pre-payed. Ibland kan kan få första natten krediterad om man behöver boka om, men inte alltid.palmen skrev:Bokar alltid avbokningsbart så man kan ändra bokningar vid behov.Klicka för att utvidga...
palmen skrev:Någon som sett om det kommit någon ny Accelerate för början på 2019?Klicka för att utvidga...