agehall skrev:Suck, varför svammla. De har ju helt tappat bollen här. Hur svårt kan det vara?Jag var grymt imponerad av LH's flynet och det är ju teknik som finns. Bättre än så behöver det inte vara i luften imho, och jag är normalt sett rätt kräsen.Klicka för att utvidga...
Halle skrev:SAS hade Wifi redan 2006. Kopplade själv upp mig mellan CPH-PEK. Hastighet/stabilitet var helt ok. Dock så plockades det senare bort.Klicka för att utvidga...
KNA skrev:TG ska börja med wifi 1 September men ingen info om på vilka rutterInvestvine » Thai Airways to offer WiFi on boardKlicka för att utvidga...
Thai Airways said that after obtaining the license, it will pick a inflight WiFi operator.Klicka för att utvidga...
Dr. Miles skrev:Ja, men det var för en gång skull inte SAS fel. Boeing la ner Connexion by Boeing.Klicka för att utvidga...
fly4fun skrev:en massa bra faktaKlicka för att utvidga...
Fredrik Bodin skrev:Bästa WIFI-upplevelsen jag haft var med AA mellan SFO och ORD. Arbetade hela nattflighten med en märkbart irriterad granne som inte var kvar i samma tidszon som jag självKlicka för att utvidga...
Halle skrev:SAS hade Wifi redan 2006. Kopplade själv upp mig mellan CPH-PEK. Hastighet/stabilitet var helt ok. Dock så plockades det senare bort.Klicka för att utvidga...