Tack för tipset. Nu har jag också köpt en billig biljett till norra Asien:)
J jecedwards Medlem 20 September 2012 #61 Tack för tipset. Nu har jag också köpt en billig biljett till norra Asien
Magino Medlem 21 September 2012 #62 Vad tycker ni om den senaste TVreklamen om rean? [video=youtube;UZWn-VbkOu4]http://www.youtube.com/watch?v=UZWn-VbkOu4&feature=youtube_gdata_player[/video] Jag gillar den starkt.
Vad tycker ni om den senaste TVreklamen om rean? [video=youtube;UZWn-VbkOu4]http://www.youtube.com/watch?v=UZWn-VbkOu4&feature=youtube_gdata_player[/video] Jag gillar den starkt.
Agö Medlem 21 September 2012 #63 T&R CPH-GOT bokat under rean för 844 SEK. Det var väl för väl att jag väntade - resan låg på 1700 SEK förr veckan!
T&R CPH-GOT bokat under rean för 844 SEK. Det var väl för väl att jag väntade - resan låg på 1700 SEK förr veckan!
T Tommy Palomäki Medlem 21 September 2012 #64 Eric Löfberg skrev: Noterar att det på Norwegianvis är ganska lätt att hitta billiga resor från Sverige. Men tillbaka blir det markant svårare... Klicka för att utvidga... Det är ju deras prissättningen grund att ut hittar du enkelt en jätte billig biljett men hem blir det dyrare.
Eric Löfberg skrev: Noterar att det på Norwegianvis är ganska lätt att hitta billiga resor från Sverige. Men tillbaka blir det markant svårare... Klicka för att utvidga... Det är ju deras prissättningen grund att ut hittar du enkelt en jätte billig biljett men hem blir det dyrare.
M mry Medlem 21 September 2012 #65 Jag lyckades iaf hitta GOT-ALC tur och retur för strax över 1500 kr och det för 5000 poäng är väl ganska bra iaf?
Jag lyckades iaf hitta GOT-ALC tur och retur för strax över 1500 kr och det för 5000 poäng är väl ganska bra iaf?
T Tommy Palomäki Medlem 23 September 2012 #66 Magino skrev: Vad tycker ni om den senaste TVreklamen om rean? Jag gillar den starkt. Klicka för att utvidga... Du är inte ensam. Jag gillar den här också.
Magino skrev: Vad tycker ni om den senaste TVreklamen om rean? Jag gillar den starkt. Klicka för att utvidga... Du är inte ensam. Jag gillar den här också.