Senaste nytt

Idag startar SAS höstkampanj 1.000.000 billiga resor

SAS har i vanlig ordning "glömt bort" att skriva att Malta hanteras annorlunda... Här gäller kampanjen endast till 4 november och inte till 31 maj som man påstår i annonser... Suck...

I övrigt är ju SAS 1.000.000 biljetter kampanjer riktigt riktigt bra!! :)

Är det ingen som noterat att Kiruna står med i bannern (precis under siffrorna 399:) men att det sedan inte finns som val vare sig från eller till Kiruna. DET kan man nog kalla lurendrejeri (eller så har jag missat nåt hur man skall få fram just Kiruna i listorna)...

Jo, jag noterade detta igår. Provade att söka lite på resor till GOT i november och hittade några för ca 2.100 kr t/r, vilket är helt okej.

Jag har hittat massor av billiga biljetter till de destinationer som jag sökt. Än så länge bokat följande resor fram till månadsskiftet oktober - november.

7 x ARN - HEL - ARN
1 x ARN - CPH
1 x CPH - HEL
1 x ARN - DUB - ARN

Det som jag är jätte förvånad att avgången ARN-HEL 16:05 med KF finns tillgängligt för 369SEK. En avgång som jag har trott att skulle vara jätte populär pga du landar kl 18:00 så ungefär lagom till middag men nej. Returer finns gott om för 319SEK.

Det som jag gillar på denna kampanj är att du har 2 veckor på dig att göra bokningar och du kan resa fram till slutet av nästa vår. Alltså möjlighet att boka en höst weekend i Europa, vinterresa till solen och vår weekend i Europa. Inte illa alls. :)

Ny rea...

SAS_BIG14_371x712.png

Finns mång bra deals! En ToR till Barca(torsdag-söndag)för 1500 kr känns mkt lockande :D

Mm...samma resa 6-8 Oktober = 4800 SEK
Kan åka Swiss Business för en tusenlapp extra...

SAS är ett skämt, kommer förmodligen alltid vara.
Norwegian klass på deras priser.

Enda gången jag använder SAS är inrikes. (Hellre det än Norwegian som är värre.)

Last edited:
SAS ett skämt? Är det deras lönsamhet du är orolig för?
Jag tycker det är ett kanontillfälle att samla poäng och segment till en billig penning.

Jag tycker SAS är smått dåligt, ja.
Speciellt dåligt är att det är så dyrt att boka relativt nära inpå. (1 månad och tidigare)
Ser ingen anledning till att välja SAS före t.ex Swiss eller BA. (förutom inrikes då jag är tvungen.)

Last edited:
Toppen