Senaste nytt

Idag händer det! Första resan i Plus

Mike@GOT

Medlem
Ska också säga att jag ser fram emot att få prioboarda på ett fungerande sätt och bli serverad champagne. För så är det väl fortfarande, right? :rolleyes:
Prova även att beställa en polarrulle istället för "fresh bite", alltid lika roligt att se personalen skruva på sig.

Hehe, låter som något som jag borde göra av ren djävulskap. :cool:

Beställ: 1 kaffe, 2 chokladbitar, 2 vinflaskor, 2 påsar nötter,1 glas vatten och en flaska vatten! Sedan kan de gå och skvallra bakom skynket bäst de vill:)
Ska jag inte ha en sådan där middagslåda också?

1. Ät dig proppmätt i loungen! Lax och potatissallad om du har tur.
2. Boka rad 1 och titta föraktfullt på folket som passerar när du som första person satt dig ner.
3. Allt du beställer på flyget skall ner i din väska medan personalen tittar på :)
Superbra tips! Jag skulle dock vilja lägga till en punkt; att be att få en cateringvagn inrullad i loungen då 45 minuter är i knappaste laget för att stoppa i sig det som @Svante nämnde ovan.
 

Mike@GOT

Medlem
Utifrån responsen i den här tråden så inser jag ju att det vore rent oförskämt att inte ge er en liverapportering över denna fantastiska resa, detta äventyr som ska kommas ihåg och som jag kan berätta om för mina framtida barn. Min flickvän som jag ska träffa i två dagar lär inte bli lika glad dock... :rolleyes:

Om ett par timmar kör vi!
 

maba

Medlem
Utifrån responsen i den här tråden så inser jag ju att det vore rent oförskämt att inte ge er en liverapportering över denna fantastiska resa, detta äventyr som ska kommas ihåg och som jag kan berätta om för mina framtida barn. Min flickvän som jag ska träffa i två dagar lär inte bli lika glad dock... :rolleyes:

Om ett par timmar kör vi!

Funderar på att hoppa dagens gymaktivitet bara för att följa denna liverapport som ser ut att kunna bli en riktig nagelbitare :)
 
Toppen