Senaste nytt

ID pappersbiljetter

Status
Stängd för vidare inlägg.
Eller så beror det helt enkelt på att SAS är hyfsat bra, och när nya kabinerna är på plats på long-haul så blir det riktigt bra....

Haha visst om ett mittsate och wasa knacke ar riktigt bra sa haller jag med... Och tror nog vi ska vanta med att hylla long-haul produkten innan den tagits i bruk!!!!

Haha Kul. "Nån enstaka". Med tanke på de oförtjänta lovorden kring SAS så gissar jag att det finns en utbredd sas-sekt på bc.se. Och på andra liknande siter.

Vad är det för oförtjänta lovord kring SAS som skrivs här?

Och tror nog vi ska vanta med att hylla long-haul produkten innan den tagits i bruk!!!!

Varför det? Produkten har gått att testa rätt länge, iofs inte i ett flygplan. Men fortfarande samma stol. Och vad jag läst om nya servicen ombord så verkar det bli rätt nice.

Last edited by a moderator:
Vad är det för oförtjänta lovord kring SAS som skrivs här?

Varför det? Produkten har gått att testa rätt länge, iofs inte i ett flygplan. Men fortfarande samma stol. Och vad jag läst om nya servicen ombord så verkar det bli rätt nice.

Jag trodde just att det va i ett flygplan stolen skulle anvandas.... Och kanske inte ska ta ut nagot i forskott (Kom igen nar du gjort 400+ strackor)

Jag trodde just att det va i ett flygplan stolen skulle anvandas.... Och kanske inte ska ta ut nagot i forskott (Kom igen nar du gjort 400+ strackor)

Det är sant, men man får väl en viss inblick genom att testa stolen på marken. Sen om det blir en succé eller inte får tiden utvisa. Men det verkar så här i förskott som att det blir rätt bra.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen