B
Bryant
Guest
Ser inte problemet. På många flighter kontrolleras samtligas identitet //emoji.tapatalk-cdn.com/emoji3.png.
Bryant skrev:Ser inte problemet. På många flighter kontrolleras samtligas identitet.Klicka för att utvidga...
Granström skrev:Kontrolleras det bara inom Skandinavien? Jag har aldrig varit med om ID-kontroll, men då flyger jag i huvudsak till UK eller Europa.Klicka för att utvidga...
Yrar jag nu om jag skriver att min uppfattning är att man kan flyga Youth så länge man är under 26 och inte 25?timatic skrev:Det händer att passagerarens ålder överskridit 25 årKlicka för att utvidga...
Så trodde jag också att det är? Måste vara en felskrivning av föregående person/alternativt något nytt?bnr skrev:Yrar jag nu om jag skriver att min uppfattning är att man kan flyga Youth så länge man är under 26 och inte 25?Klicka för att utvidga...
25 år och 1 dag = över 25 i min värld.aldrighemma skrev:Under 26 är väl samma sak som över 25??Klicka för att utvidga...
Nej, du är fortfarande 25 tills den dagen du fyller 26.bnr skrev:25 år och 1 dag = över 25 i min värld.Tror resten förklarar sig självt.Klicka för att utvidga...
När du har fyllt 25 år och inte blivit 26 år, hur svarar du till andra när de frågar om din ålder?bnr skrev:25 år och 1 dag = över 25 i min värld.Tror resten förklarar sig självt.Klicka för att utvidga...
Det beror helt på om man väljer att "mäta" i hela år eller i mindre enheter än så.Dr. Miles skrev:När du har fyllt 25 år och inte blivit 26 år, hur svarar du till andra när de frågar om din ålder?Det är 25 år så klart. Du är 25 år fram tills den dagen du fyller 26 år.Klicka för att utvidga...